FAQ

Hvis du har spørgsmål vedrørende din ordre, har vi samlet en liste over de ofte stillede spørgsmål.

Vi håber, at du finder den nyttig! Hvis ikke, er du altid velkommen til at kontakte os.

  1. Hvor lang tid tager det at modtage min ordre?

Den gennemsnitlige leveringstid for vores pakker er 8 til 12 arbejdsdage. Vi er en miljøbevidst virksomhed og ønsker at bidrage til en bedre verden. Når vi har nået det nødvendige minimum af ordrer, sender vi alle ordrer på én gang. Vi håber, du forstår denne tilgang og deler vores vision om at gøre en positiv forskel.

2. Hvordan kan jeg spore min ordre?

Når din ordre er blevet afsendt, vil du modtage et sporingsnummer, som giver dig mulighed for at følge din pakke online på vores sporingsside. Husk at tjekke din spam-mappe, da vores e-mails nogle gange kan ende der. Bemærk, at det kan tage et par arbejdsdage, før sporingssystemet bliver aktiveret.

3. Det er gået 10 arbejdsdage, og jeg har stadig ikke modtaget min pakke?Vi beklager forsinkelsen... Har du tjekket sporingskoden? Det sker nogle gange, at pakker bliver holdt af tolden. Venligst vent yderligere 3 arbejdsdage. Vi undskylder for ulejligheden, men i 99 % af tilfældene bliver pakken stadig leveret. Hvis du ikke har modtaget din ordre efter 5 arbejdsdage og de ekstra 3 dage, skal du kontakte os, så finder vi sammen en løsning.

4. Kan jeg annullere eller ændre min ordre?Vi forstår, at planer kan ændre sig. Hvis du ønsker at annullere eller ændre din ordre, skal du kontakte os hurtigst muligt. Vi vil gøre vores bedste for at imødekomme din anmodning, men vær opmærksom på, at vi ikke kan garantere ændringer, når din ordre er blevet behandlet.

5. Tilbyder I refundering eller bytte?Vi ønsker, at du skal være helt tilfreds med dit køb. Hvis du af en eller anden grund ikke er tilfreds med din ordre, bedes du kontakte os inden for 30 dage efter modtagelsen af din ordre for at arrangere en refundering eller bytte.

6. Hvilke betalingsmetoder accepterer I?

Du kan betale sikkert med PayPal eller kreditkort.

7. Hvordan kan jeg kontakte kundeservice?

Du kan kontakte vores kundeservice via e-mail på: info@kjolebutikken.dk

Vore kontaktoplysninger er også tilgængelige på "Kontakt"-siden på vores hjemmeside.

De fleste spørgsmål er allerede blevet besvaret her, så du behøver måske ikke at kontakte os! Hvis du ikke kan finde svaret på dit spørgsmål, er du velkommen til at skrive til os...